دیانادیانا، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 18 روز سن داره

دیانا عسل مامان

اهنگ مورد علاقه دیان

1392/5/24 11:45
نویسنده : مامان
345 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

دیان خیلی این اهنگ رو دوست داره کامل میخونه niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

 

حق با توست ...


داشتم زندگی مو می کـــــردم

 

 

اومـــــــدی حال مو عوض کردی

 

 

این هــمه راهو اومــدی که بری

 

 

که خـــــــــــرابم کنی و برگردی


همه چیز خوب بـــــــود ... قبل از تو

 

 

عشق با من غریبگی می کــــــــرد

 

 

 

یه نفر داشت با خودش تنــــــــــــها

 

 

 

زیر این سقفــ  ... زندگی می کــرد

 

 

 

 

   

حق با توست

 

 

چرا یهــــو دعوا شد ... !؟

 

 

بیا فقط بخنــــد به من و برقص ... بچرخ

 

 

وا کن اخـــــماتو

 

 

غـــم ها مــــــرد

 

 

بیا بریم هرجا شــــد

 

 

دستا قفل و لب ها سرخ و اشکا خشکــ و قلبا

تند تند

 

 

من با تو ...


عــــــطر تو این اتاقو پر کـــــــــــــــرده 

 

 

این هــواااا ، اون هوای سابق نیست

 

 

اون که با بــــودنت مخالفــ بـــــــــــود

 

 

حالا با رفتنت مـــــــــــــــوافق نیست


واسه چی اومــــــــدی که برگردی ... !؟

 

 

بـــــــــــــــــرو اما جواب بده ...

 

 

سر خود اومـــــدی ولی این بار به منم حق

 

 

انتخابـــ بده !

 

 


حق با توست

 

 

چرا یهــــو دعوا شد ... !؟

 

 

بیا فقط بخنــــد به من و برقص ... بچرخ

 

وا کن اخـــــماتو

 

 

غـــم ها مـــــرد

 

 

بیا بریم هرجا شــــد

 

 

 

دستا قفل و لب ها سرخ و اشکا خشکــ و قلبا

 

 

 

تند تند

 

 

من با تو ...


اون که می گفت تا ابد اینجاست

 

 

حالا میـــــــگه بذار برگردم

 

  

داشتی زندگی تو می کـــــــردی

 

 

داشتم زندگی مو می کــــــــردم


حق با توست ...

 

 

چــــرا یهـــــو دعــــــوا شد ... !؟

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان حنانه زهرا
26 مرداد 92 18:50
ماشالله به دخملی خدا حفظش کنه
با افتخار لینک شدی گلم ببخشید دیر شد


سلام مرسی عزیزم
لطف کردید
ماهرخ
29 مرداد 92 7:00
سلام . منم شما و دختر نازت رو لینک کردم اگر دوست داشتی به منو و پسرم سر بزن مامان دیانا


عزیزم وب شما برام باز نمیشه
فکر کنم ادرس رو کامل نگذاشتید
مامان حنانه زهرا
2 شهریور 92 20:26
بدوبیازودزوداپ شدم
چشمممممممم اومدم



ماهرخ
3 شهریور 92 12:22
دوباره گذاشتم امتحان کن ببین باز میشه ؟


سلام ماهرخ جان با افتخار لینک شدید
مامان امیرعلی
3 شهریور 92 16:01
سلام منم این آهنگو خیلی دوست دارم


سلام عزیزم ما روزی چن بار گوش میکنیم خخخخ
مامان فاطمه کوچولو
5 شهریور 92 9:44



ممنون خاله جون
مامان حنانه زهرا
6 شهریور 92 10:56
به روزم گلم ومنتظر نگاه زیبات


اومدممممممممممم