دیانادیانا، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره

دیانا عسل مامان

تولد بابایی

1392/8/18 1:21
نویسنده : مامان
882 بازدید
اشتراک گذاری

تولد بابایی اواخر مهر بود که به موقع نتونستم بیام و اینجا تولدت بابایی رو تبریک بگم

 

با کمی تاخیر

 

ني ني شكلك

 

 

 

میگویند  آغاز نو شدن آغاز تازه شدن بهار است 

اما برای من روز میلاد تو سر آغاز فصلی دگر از زندگیست ...

 

جشن سه نفری گرفتیم با دیان رفتم کیک خریدم گفت مامان میشه من انتخاب کنم

کلی ذوق کرد که کیک تولد بابایی رو خودش انتخاب کرده



 

 

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

ماهرخ
18 آبان 92 20:56
تولد آقای پدر مبارک


سلام ماهرخ جان ممنون
مامان دوقلوها
19 آبان 92 22:21
تولد بابای دیانا جون مبارک باشه
چه کیک خوشکلی ماشالا به سلیقه دیانا جون
مرسی که به ما سر زدید منم لینکتون کردم

مامان
پاسخ

ممنون خاله جون
لطف کردید
بافتنی یکی یدونه
20 آبان 92 10:38
سلام خسته نباشید وبلاگتون خیلی زیباست میشه منو به اسم فروشگاه بافتنی یکی یدونه لینک کنی و یدونه خرید کوچلو بکنی ممنون میشم لینک شدید