دیانادیانا، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 15 روز سن داره

دیانا عسل مامان

فیلم

1392/3/8 0:31
نویسنده : مامان
215 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب با دیانا فیلم نگاه میکردم  یکی از صحنه های فیلم بازیگر خورد زمین

 

 

دیانا: مامان چی شد؟

 

 

من : خورد زمین

 

 

دیانا: چرا خورد زمین؟

 

 

من: چون داشت میدوید

 

 

دیانا : چرا میدوید؟

 

 

من : میخواست زود بره خونه

 

 

دیانا: چرا میخواست زود بره خونه؟

 

 

من :  اخه مامانش منتظرش بود

 

 

دیانا: چرا مامانش منتظرش بود؟

 

 

من : چون دلش تنگ شده بود

 

 

دیانا: چرا دلش تنگ شده بود ؟

 

 

من :.............

 

 

دیانا:...........

 

 

من : دیانا جان بسه دیگه مامان بزار ببینم چی شد فیلم هیپنوتیزم

 

 

 دلیل فیلم ندیدن من خنثی

همیشه موقع کارتون دیدن برام توضیح میده چی شد و کجا رفت و کی اومد و ...

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله ی آریسا
11 اردیبهشت 92 9:31
جوووووووووووونم چه دختر نازی دارید . میبوسمت دیانا خوشگله به وبلاگ ما هم سر بزنید خوشحال میشیم نظراتتونو بخونیم . میتونیم همدیگرو لینک کنیم


سلام خاله جون لطف دارید
موافقم عزیزم