دیانادیانا، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 14 روز سن داره

دیانا عسل مامان

عاشقتـــــــــــــــــم

1391/11/7 9:33
نویسنده : مامان
184 بازدید
اشتراک گذاری

دخترم الان 2 سال 6 ماه 3 روز 23 ساعت 27 دقیقه

و 4 ثانیه سن داره قلب

 

چن روز پیش دیانا اومد گفت مامان گوشیت خیلی کثیف بود تمیزش کردم

دیدم رفته با اب و مایع دستشویی گوشی رو شسته

من:تعجبگریه

دیانا : عزیز گلم ناراحت نباش ببین چقدر تمیس شده

من : گوشیم خراب شد

دیانا: به بابایی می گم یک گوشی خوشگل برات بخره

خنثی

_______________________________________________________

دیانا اومده منو چن تا بوس محکم کرد بعد گفت

مامان عاشقتم تو عشق منی ماچقلب

من: عشق منی میدونی یعنی چی دیانا ؟

دیانا : اره یعنی تو رو خیلی دوس دارم عشقم نیشخند

ما تا 10 سالگی نمی دونستیم عشق چیه والا........خندهنیشخند

 

یک شعرم می خونه همیشه

دوشت دالم میدونی ؟

این کار دله گناه من نیس تقصیر دله

عشق تو بیونه ام کرده بی اشیونم کرده

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)