دیانادیانا، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 8 روز سن داره

دیانا عسل مامان

دیانا مریضه!

1390/7/28 13:49
نویسنده : مامان
476 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم دیروز صبح که از خواب بیدار شدی حالت تهوع داشتی و حالت بد بود.

چون واسه اولین بار بود این حالتو داشتی من خیلی ترسیدم سریع به بابایی زنگ زدم و گفتم حال دیانا خوب نیست براش یک وقت از دکتر بگیر دخترم اولین مریضی را داشت تجربه میکرد دیگه از شیطنتات خبری نبود خیلی آروم  و ساکت شده بودی هیچ حرفی هم نمیزدی

عصررفتیم دکتر و اون گفت یک نوع بیماری ویروسی هست که دخترتون بهش مبتلا شده و تا یکی دو روز همین حالتو داره بعد از معاینه گفت باید حسابی استراحت کنه چون بدنش دچار کم ابی و ضعف شده بعد قد و وزن تو گرفت :

قد 81

وزن 10500

 دکتر گفت رشد دخترتون عالی هست و با مصرف دارو ها و استراحت زود خوب میشه 

از دیرو تا حالا همش در حال استراحتی امیدوارم  زود حالت خوب بشه خیلی نگرانتم عزیزم.

 

 

 

 

دیشب تولد بابایی بود و چون از صبح حال شما بد بود نتونستم کارایی که داشتمو انجام بدم و برنامه هام همه بهم خورد

یک کیک خریدم و رفتیم خونه مامان جون 

 تولدت مبارک عشق من   

 

الهی بابایی  120 ساله بشههههههههههههههههههههه

 

 

 

این گلارو تقدیم می کنم به شوهر عزیزم

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)