دیانادیانا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 8 روز سن داره

دیانا عسل مامان

توپ

1392/6/15 14:50
نویسنده : مامان
723 بازدید
اشتراک گذاری

 

چند روز پیش دیانا صدا میزد مامان بیا کمک ام

 

 

 

 

 

 

 

 

وقتی رفتم دیدم داره از اتاقش بیرون میادبا 4 تا توپ

 

 

راه که میرفت خیلی اروم قدم بر میداشت که اون توپه بین پاهاش نیفته زمین

 

 

 

گفت مامان جونم میای باهم دیگه توپ بازی کنیم ؟  گفت باشه عزیزم فقط

 

 

اروم پرت کن که چیزی نشکنه

 

 

بعد از  بازی کردن من رفتم چایی دم کنم نزدیک اومدن بابایی بود

 

 

دیدم توپ ها رو به ترتیب کنار هم گذاشته به من گفت از توپای من عکس بگیر

 

 

ببین چه خوب و ساکت نشستن به ترتیب بزرگ به کوچیک کذاشته بود کنار

 

هم 

 

 

 

 

 

 

 

 فدای دختر نازم بشممممممممممممممم

 

 

این عروسک خوشکل رو بیتا و کیمای عزیز  واسه دیانا خریدن

 

 

دیانا عاشق رفتن خونه عمه هست همیشه وقتی ازش سوال کنم دوست

 

داری بریم کجا ؟ میگه خونه بیتا کیمیا

 

 

 بــــــــــــــــــــــــــــــوس واسه بیتا و کیمیا  

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان موژان جون
16 شهریور 92 12:25
مبارکه عزیزم عروسکت

ای جان ببین چجوری توپا رو بغل کرده توپ وسط پاهاشو



مرسی خاله بوووووووووووس